info@basisschool-bevegem.be

de lagere school.

De kinderen van de lagere afdeling hebben hun thuis in onze nieuwbouw. Deze klassen zijn zodanig ingericht dat ze de kinderen gedurende hun schoolloopbaan een structurele houvast bieden. We hechten maximaal belang aan leren in een klas met uitdagende materialen, via verschillende werkvormen, met flexibele klasschikking, maar ook leren buiten de klasmuren. We zetten in op buitenklassen op onze speelplaats en alle lokalen in de school zijn optimaal ingericht voor levensechte leermomenten. Krijtborden werden recent vervangen door digitale borden, waarmee we de technologische vooruitgang doelbewust integreren in onze dagelijkse klaspraktijk. Meer over de werking van de lagere school of ontmoet het team.

translate