info@basisschool-bevegem.be

naschoolse sport.

Met onze naschoolse sport op vrijdag zetten we onze titel als sportieve school extra in de schijnwerpers. Basisschool Bevegem biedt de kinderen van het vierde, vijfde en zesde leerjaar de kans om op vrijdag na school deel te nemen aan allerlei georganiseerde sportactiviteiten. We zetten in op sportieve ontspanning, fun en fairplay. We stimuleren het samenwerken, samenspelen en bovenal het groepsgevoel. Dit initiatief is al bijna 20 jaar een unicum in onze regio en blijft aan populariteit winnen bij onze kinderen. Vooraf registreren hiervoor is noodzakelijk en kan via het inschrijvingsformulier dat de kinderen tijdens de eerste week van september ontvangen. Op basis van het aantal inschrijvingen worden groepen samengesteld en sportactiviteiten georganiseerd.

praktisch.

• Tijdstip: van 15u05 tot 16u40.
  • Activiteiten: hockey, zwemmen, tussen 4 vuren, reddend zwemmen, bosspel, pyjamazwemmen, zwemfuif,...
  • Planning: na inschrijving ontvangt u een planning met alle activiteiten voor het ganse schooljaar.
  • Kostprijs: €1,50 per activiteit. Na inschrijven en betaling ontvangt u een beurtenkaart. (Niet-gebruikte beurten worden op het einde van het schooljaar terugbetaald)
  • translate